Palvelut
VO Hammas OY klinikka tarjoaa asiantuntevaa palvelua joko hammaslääkärin lähetteellä tai ilman. Vuosikymmenien kokemus takaa onnistuneen lopputuloksen ja hyvin istuvan proteesin. Toimitilat sijaitsevat keskeisillä paikoilla Turussa sekä Lietossa.

Perushammas­hoitoon kuuluvat hampaiden säännöllinen tarkastus, reikien paikkaus, suun alueen tulehdusten hoito ja hampaiden puhdistus.

Esteettiseksi hammashoidoksi kutsutaan hoitoa, jossa hampaiden ulkonäköä muutetaan silmää paremmin miellyttäväksi. Kauniit ja terveet hampaat antavat varmuutta ja syyn hymyyn.

Asettaminen Implantteja, metallirunkoisia osaproteesia, metallokeraamisia kruunuja, väliaikaisia kruunuja, keraamisia kruunuja, akryyliset osaproteesit, myös nailonproteesit ja irrotettava akryyliproteesi.

Suuhygienisti hoitaa hampaiden kiinnityskudosten sairautta poistaen kovettunutta bakteeriplakkia-hammaskiveä ja plakkia hampaiden pinnoilta ja ientaskuista.

Verenvuoto hampaiden harjauksen yhteydessä voi olla merkki ientulehdukseksesta. Myös pahanhajuisen hengityksen syynä on usein ikenen alle keräytyneen hammaskiven aiheuttama ientulehdus.

Tärkein ja arvokkain työ suun ja hampaiden hyväksi tehdään kotona. Paraskaan hammaslääkäri tai suuhygienisti ei pysty pitämään sinun hampaitasi kunnossa, jos hampaiden omahoito on puutteellista.

Hammasklinikalla VO Hammas hammashoito on nopeaa ja kivutonta!

Moni välttelee hammashoitoa, koska hammaslääkärillä käynti koetaan vaivalloiseksi ja epämiellyttäväksi. Myös hammaslääkäripelko on varsin yleistä. Siksi olemme erikoistuneet nykyaikaisiin menetelmiin, jotka ovat mahdollisimman nopeita, vaivattomia ja kivuttomia.
Iso osa hoidoista voidaan toteuttaa vain yhdellä tai kahdella hoitokerralla. Myös toipumisjaksot ovat erittäin lyhyitä perinteisiin menetelmiin verrattuna.
Älä siis suotta laiminlyö hampaidesi hoitoa, vaan varaa aika VO Hammas OY.

ERITYISTARJOUS